söndag 11 januari 2009

Fixar dag

Idag har det varit fixar dag här hemma, har försökt fått iordning på sånt som skulle klarats av för länge sedan men ni vet hur det blir, man drar sig för vissa saker.......

Men nu är rullgardinerna i köket på plats och hiss gardinerna som satt där är flyttade till August rumdär det var tänkt att rullgardinerna skulle sitta, men fönstrena gick ju inåt så det gick ju inte, OIGENOMTÄNKT som vanligt ropade mannen hmmm tänk att de alltid skall komma med spydiga kommentarer. Men nu tänkte jag alltså om lite och fixade till det så det blev bra tillslut ändå, visar bilder sen de blev så dåliga i mörkret så jag knäpper nya i morgon.
Skulle lägga in en bild på en klocka som jag tänkte att jag skulle köpa till August rum på Åhlens som heter bollar tror jag, men det gick inte så jag får visa den när den är inhandlad istället.

Nu skall jag ta en dusch och plåstra om mitt onda knä som jag ramlade och slog upp igen (kan tydligen inte gå, för jag ramlar hela tiden) hade precis börjat läka ihop skrapsåren sen vurpan i mellandagarna men i dag var det alltså dax igen, och alltid höger knä som får sig en omgång, så nu är jag sårig och blodig igen......

Hade inga roliga nya bilder så det får bli en på grabbarna istället. Rolig tyckte de ivarje fall.




Inga kommentarer: