lördag 16 augusti 2008

Härliga Rönnbär

Jag skulle gärna njuta av sommaren ett tag till, men vart har den tagit vägen????
Så yngste sonen och jag gick ut i det trista vädret idag och samlade ihop hans skottkärra full med rönnbär. Sen gjorde vi ett litet arrangeman runt de vita bollkryssarna jag köpte för ett par dagar sedan. Och så tog vi in och lade lite på en bricka och tände lite ljus i det tråkiga vädret, det var riktigt mysigt men det kändes verkligen som höst.
Och inte blir det väl bättre av att man skall till att börja jobba på måndag, kul att träffa jobbarkompisarna, men det är ju inte så att jag längtar till jobbet , men man måste väl dit !!
I morgon laddar vi för Albins fotbolls match mot Forsbacka, men det kan jag berätta om imorrn´. Så här såg han förresten ut när han kom hem från den blöta träningen i torsdags!!