tisdag 19 augusti 2008

Markiser

Så har man arbetat två dagar efter semestern då. Känns som om man inte varit därifrån ens, konstigt hur det är.
Har precis varit på Spa Gamla Gefle och fixat mina naglar hos mitt kusinbarn Linda, så nu är man fin ett tag igen.
Idag ringde de från markisfirman oxå, de andra markiserna hade kommit. Äntligen, så på torsdag får jag markiser till övervåningen oxå!!!(inte för att de behövs just nu, men man vill ju att det skall bli klart nångång). De är helsvarta, ville inte bland in någon ytterligare färg när huset redan har en sån stark accentfärg. Som sagt vi bor ju i radhus så man kan ju inte välja helt själv hur man vill att radhuset skall se ut, men det blir bra med svarta. jag och ena grannen tog svarta och de andra två i längan tog röda markiser, peronligen tycker jag att det blir för rött med röda markiser oxå, när det redan är rött på dörrar och i förnster + att det är så svårt att få så att färgen stämmer ordentligt. skall visa bilder på deras sen så får ni se vad ni tycker. Här är i varje fall en bild på hur det ser ut utanför mitt köksfönster.

Inga kommentarer: